رئيس كميته امداد مهريز:

مهريزي‌ها ماهانه 10 ميليون تومان صدقه مي‌دهند

یزدفردا: رئيس كميته امداد شهرستان مهريز گفت: مردم شهرستان مهريز در هر ماه به طور ميانگين 10 ميليون تومان صدقه مي‌دهند.

رضا زارع‌زاده امروز در گفتگو با خبرنگار یزدفردا در مهريز اظهار داشت: كميته امداد امام خميني(ره) اين شهرستان با تكيه بر اخلاص و توانمندي نيروي انساني خود در انجام وظايف محوله كوشا و پر توان به سوي برآورده‌سازي اهداف امام (ره) گام بر‌‌مي‌دارد.
وي افزود: در نگاه برخي، فعاليت كميته امداد امام خميني(ره) به صندوق صدقات محدود مي‌شود، در حالي كه صندوق صدقات و جمع‌آوري صدقات تنها بخشي از فعاليت كميته امداد امام خميني(ره) است.
زارع‌زاده تاكيد كرد: صدقه به عنوان يكي از فعاليت‌هاي كميته امداد امام خميني(ره) و يك سنت الهي بايد براي مردم تبيين شود و در كنار آن ساير فعاليت‌هاي كميته امداد نيز تشريح و تبيين شود.
زارع‌زاده در مورد جمع‌آورى كمك‌هاى مردمى اين شهرستان بيان داشت: مردم مهريز سالانه به روش‌هاى مختلفى كمك‌هاى خود را به كميته امداد اعطا مى‌كنند كه يكى از اين راه‌ها كمك‌هاي مردمي از طريق صندوق‌هاى صدقات موجود در سطح شهر است.
وي افزود: در حال ‌حاضر بيش از 8 هزار صندوق صدقات كوچك خانگي در خانه‌ها، مغازه‌ها و ديگر اماكن عمومي شهرستان و بيش از 500 صندوق بزرگ و متوسط در سطح معابر عمومي شهرستان وجود دارد كه ميانگين دريافت ماهانه از اين صندوق‌ها مبلغي بالغ بر 10 ميليون تومان است.
رئيس كميته امداد مهريز بيان داشت: در شش ماه گذشته نيز مبلغي بالغ بر 631 ميليون و 515 هزار ريال از سوي افراد خير براي اجراي طرح‌هاي متعدد در قالب صدقات، خيرات و نزولات به منظور كمك به محرومان در اختيار اين نهاد قرار گرفته است.
وي يادآور شد: همچنين در همين مدت خيران مهريزي با حضور در جشن نيكوكاري و عاطفه‌ها بيش از 117 ميليون ريال به نيازمندان اين شهرستان كمك كرده‌اند.
زارع‌زاده همچنين افزود: مردم انقلابي اين شهرستان امسال در كمك‌هاي خود با پرداخت 5 ميليون ريال حمايت قاطع خود از مسلمانان فلسطين را نيز اعلام كرده‌اند.
وي تاكيد كرد: خدمت به محرومان و نيازمندان از اهداف بلند مدت كميته امداد امام خميني(ره) است و كاركنان كميته امداد امام خميني(ره) و خيران شهرستان مهريز در انجام اين وظايف همكاري‌هاي قابل توجهي با اين نهاد داشته‌اند.
شهرستان مهريز با جمعيت 45 هزار نفري در 35 كيلومتري جنوب استان يزد واقع شده است.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا